HOME επισκέψεις σελίδων : 96948
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Πνευματική φτωχοποίηση.
Στα προηγούμενα παραδείγματα αναφερθήκαμε στην οικονομική φτωχοποίηση του λαού. Είπαμε για τις διάφορες τακτικές, όπως πχ μέσω της υπέρμετρης φορολόγησης, ή δανεισμού της χώρας μαζεύουν οι κυβερνώντες το χρήμα. Και μετά γίνεται κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος, σε δήθεν αναγκαία έργα, και έτσι πάνε τα χρήματα αυτά στα χέρια των αφεντικών των επιστατών-‘πολιτικών’, που αναλαμβάνουν τη υλοποίηση των έργων. Τώρα θα αναφερθούμε στην πνευματική φτωχοποίηση του λαού, που πέραν της συνηθισμένης πνευματικής φτωχοποίησης του, από τα αποχαυνωτικά προγράμματα της ράδιο/τηλεόρασης και του κατά κύριον λόγο απίθανα βλοσυρού περιεχόμενου των ΜΜΕ κλπ, με ένα παράδειγμα ποιο χειροπιαστό και χαρακτηριστικό, που θα μπορούσε να ονομαστεί ‘επένδυση πνευματικής φτωχοποίησης’, ή ‘πρόγραμμα αέναης πνευματικής φτωχοποίησης του λαού’.

   

    Στην Ελλάδα λοιπόν το 2015 στις 9 Μαΐου με τον πλέον επίσημο τρόπο, σε δημόσιο χώρο της Αθήνας, με την σύμφωνη γνώμη της ‘Δημοκρατικής’ κυβέρνησης των δημαρχαίων και των λοιπών κομμάτων του «δημοκρατικού τόξου» … και με συμμετοχή δημοσίου χρήματος, χορηγών από πολυεθνικές, ΜΚΟ κλπ, έγινε η ‘γιορτή της κάνναβης’… σαν να λέμε ότι έγινε η γιορτή του κρασιού στο Δαφνί, ή η γιορτή της σαρδέλας στην Καλλονή της Λέσβου, έτσι τόσο εύκολα ονομάστηκε και κατατάχτηκε στις γιορτές η οργανωμένη διάδοση του χασισιού, την εποχή που οι τότε κυβερνώντες έκαναν δημοψήφισμα και το ΟΧΙ που ήθελε ο λαός, εφαρμόστηκε ως ΝΑΙ από τους κυβερνώντες, δηλαδή από την ‘δημοκρατική κυβέρνηση’ και από όλη την ‘δημοκρατική αντιπολίτευση’ που δεν έφερε καμία αντίρρηση.

   

    Στην πλατεία Συντάγματος έκαναν ‘γιορτή χασισιού’. Πάλι καλά που δεν τόλμησαν να κάνουν την ‘γιορτή’ κάτω από την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα, τον ναό της Θεάς της Σοφίας, της Θεάς του πνεύματος, της Θεάς Αθηνάς, όμως πήγαν και την έκαναν μερικές εκατοντάδες μέτρα παρακάτω. Χωρίς να διαμαρτυρηθεί κανείς. Στην πλατεία Συντάγματος στην ιερή λοιπόν και ιστορική πλατεία των Ελλήνων έγινε μια εκδήλωση, που διαφήμιζε την κάθε μορφής χρήση της κάνναβης στον λαό στην νεολαία και όχι μόνο, αλλά και στα ανήλικα παιδιά. Βέβαια κάτι τέτοιες ‘γιορτές’ και άλλες προηγούμενες αλλά και επόμενες χρονιές έχουν ξαναγίνει, όχι όμως στην κεντρικότερη πλατεία της Ελλάδος, την πλατεία ορόσημο του Ελληνικού κράτους. Έτσι το 2015 έγινε με τον πλέον επίσημο και επιδεικτικό τρόπο, με τον ίδιο επιδεικτικό τρόπο που οι κατακτητές επιδεικνύουν την ισχύ τους στους κατακτημένους, όταν πχ μετατρέπουν την Αγιά Σοφιά σε τζαμί, ή όπως βάζουν τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής στην Ακρόπολη την σημαία τους, χωρίς να ντραπούν και χωρίς να ρωτήσουν κανέναν, γιατί ως κατακτητές τα θεωρούν όλα δικά τους. Έτσι έγινε στην πλατεία Συντάγματος, σε μια εποχή που ενώ οι ίδιοι, από το περιβάλλον των ΜΜΕ και εξουσίας, που υποστηρίζουν και επιβάλλουν τέτοιες ‘εορταστικές’ εκδηλώσεις, είναι από την άλλη μεριά, ενάντια στις στρατιωτικές ή μαθητικές παρελάσεις, ενάντια στις Χριστιανικές ή άλλες εκδηλώσεις, ενάντια στις εθνικές γιορτές, τις γιορτές της παράδοσης, ενάντια στα ήθη και τα έθιμα των Ελλήνων.

   

    Έτσι λοιπόν στην κεντρικότερη και σημαντικότερη πλατεία της Ελλάδος, εκείνο το Σαββατόβραδο περνούσαν, όχι μόνο οι ενδιαφερόμενοι και οι περίεργοι από την σχετική διαφήμιση, που είχε ‘πλουσιοπάροχα’ προηγηθεί μέρες πριν από τα ΜΜΕ, αλλά περνούσαν και ανυποψίαστες Οικογένειες για το τι συμβαίνει εκεί, καθώς εξερχόμενες ή εισερχόμενες στον υπόγειο σιδηρόδρομο, κρατώντας τα ανήλικα παιδιά τους από το χεράκι, σε ένα περιβάλλον υποβλητικής μουσικής και έντονης μυρωδιάς χασισιού… τους προσέφεραν ‘Παιδεία’… Τέτοια ‘Παιδεία’ ώστε αυτά τα μικρά παιδιά πιθανότατα να συμπαθήσουν την ιδέα της χρήσης παραισθησιογόνων και να μετατραπούν σε αυριανούς υποστηρικτές και γιατί όχι σε χρήστες των λεγόμενων ουσιών. Η πολυδιαφημισμένη, ευθέως ή πλαγίως από όλα τα ΜΜΕ στο πανελλήνιο εκδήλωση αυτή, ενθάρρυνε και παρότρυνε τους νέους, να δοκιμάσουν το ‘αγαθό εμπόρευμα’ ως ψυχοτρόπο, και παράλληλα συνέβαλλε στην εδραίωση της βεβαιότητας, σε αυτούς που κάνουν τέτοια χρήση, ότι καλά κάνουν ό,τι κάνουν, και να το συνεχίσουν, και αν αυτό εκείνης την ημέρας ήταν το μόνο άσχημο, όλα θα ήταν καλά, όμως κάθε μέρα μας βομβαρδίζουν με ‘ειδήσεις’ σχετικά με τις δήθεν θεραπευτικές ιδιότητες των ουσιών, σχεδόν καθημερινά σε κάποιο ΜΜΕ, θα μας μιλήσουν για τις σπουδαίες χώρες, όπως αυτές όπου είναι ελεύθερη η χρήση των ναρκωτικών, και για το πόσο προοδευτική και ανοικτόμυαλη είναι εκεί η «Κοινωνία», πόσα χρήματα κερδίζουν από τα ναρκωτικά, λόγω φορολόγησης κλπ.

   

    Δεν έχουμε βέβαια τίποτα ενάντια σε αυτούς που κάνουν χρήση ναρκωτικών, όπως δεν έχουμε τίποτα ενάντια ούτε σε αυτούς που κάνουν χρήση οινοπνευματωδών, δεν φταίνε σε τίποτα όσοι οδηγήθηκαν στην όποια τέτοια χρήση ουσιών και εκ τούτου στην σωματική και πνευματική εξάρτηση και φθορά, δεν φταίνε σε τίποτα αυτοί οι άνθρωποι που εξ αιτίας της χρήσης ουσιών, μετά από κάποιο σημείο, δεν μπορούν να συμβιώσουν πιά με τον εαυτό τους, χωρίς την μεσολάβηση κάποιας ουσίας, και όλα αυτά εξ αιτίας της αδιαφορίας μας, της αδιαφορίας μας που επέτρεψε σε κάποιους φονιάδες εμπόρους, φίλους του πλουτισμού, να δρούν ανεξέλεγκτα ώστε εύκολα πολλοί συνάνθρωποι μας να μπλέξουν στα δίκτυα τους, και από την νεαρή τους ηλικία να έλθουν σχετικά εύκολα σε επαφή με αυτά τα πράγματα, και να γίνουν θύματα καταστροφικών συνηθειών και συμφερόντων.

   

    Δεν έχουμε λοιπόν τίποτα ενάντια σε όλους αυτούς τους ανθρώπους, αν άλλωστε είχαμε θα ήμαστε παράλογοι, όπως παράλογοι θα ήμασταν και αν στρεφόμασταν ενάντια στα πάμπολα θύματα της ασφάλτου, λέγοντας πως δεν τους αξίζει καμία βοήθεια και φροντίδα, γιατί τα θέλανε και τα πάθανε, αφού πχ δεν πρόσεχαν, ή έτρεχαν πολύ, ή πέρασαν με κόκκινο το φανάρι κλπ, έχουμε όμως πολλά ενάντια σε αυτούς που προωθούν την χρήση των ναρκωτικών των οινοπνευματωδών και ότι άλλο μειώνει σωματικά και πνευματικά την δυνατότητα να γίνουν αύριο μεθαύριο τα παιδιά αυτά Πολίτες, και αυτό γιατί η έλλειψη Πολιτών βλάπτει τα δικά μας πολυδιάστατα συμφέροντα… και το τι σημαίνει Πολίτης και γιατί το συμφέρον όλων μας είναι η ύπαρξη Πολιτών θα το πούμε και θα το εξηγήσουμε παρακάτω…
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.