HOME επισκέψεις σελίδων : 97432
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Η δύναμη της Δημοκρατίας.
Η δύναμη της Δημοκρατίας στηρίζεται στην συνένωση του λαού και όχι στην διάσπαση του, στην Ομόνοια του και όχι στην διχόνοια του. Στοιχεία που προσφέρουν δύναμη στην Δημοκρατία είναι αυτά για τα οποία ενδιαφέρονται όλοι, όπως αυτό που το αναφέρουμε ως Δικαίωμα στην Ζωή και τα σχετικά με αυτό, στοιχεία πάνω στα οποία όλοι πρωτίστως συμφωνούν και αγωνίζονται, και όχι αυτά που κάνουν κάποιους να διαφωνούν ή δεν ενδιαφέρουν όλους, όπως το ‘φρέσκο γάλα των σαράντα ημερών’. Τέτοιες αρνητικές προς την Δημοκρατία καταστάσεις συναντάμε όταν παραδείγματος χάριν, κάποιοι (ή κάποια οργανωμένα συμφέροντα), εντοπίζουν μικρές ομάδες κάθε είδους, όπως θρησκευτικές, δήθεν πολιτικο-ιδεολογικές, αθλητικές, επαγγελματικές, σωματικών ή πνευματικών ιδιαιτεροτήτων, ή σεξουαλικών προτιμήσεων, χρήστες απαγορευμένων ή αλλιώς καταστροφικών ουσιών, αλλοδαπούς, μετανάστες κ.α. εκπροσώπους της πολυπολιτισμικότητας και απεσταλμένους της παγκοσμιοποίησης και αφού τονίσουν έντονα τις δήθεν αδικίες σε βάρος τους, ή τα ανθρώπινα δικαιώματα που δήθεν τους τα καταπατούν όλοι οι άλλοι, μετά αυτοί οι προστάτες αναλαμβάνουν την ‘εξυπηρέτηση’ τους, διαχωρίζοντας τους από το σύνολο και τους κανόνες στους οποίους υπακούουν όλοι οι άλλοι, λές και ο σκοπός του συνόλου στοχεύει στην εξυπηρέτηση των διαφορετικών προσωπικών αναγκών του κάθε ενός, επιτυγχάνοντας τελικά την διάσπαση του συνόλου σε ασθενή υποσύνολα. Αυτά και άλλα πολλά ακόμη, δεν είναι σημάδια Δημοκρατίας. Δηλαδή δεν πρέπει ούτε παραπονούμενοι να υπάρχουν εννοείται σε θέματα ουσίας, αλλά ούτε και προστάτες, και οι τυχόν αδικίες να επιλύονται με την βοήθεια όλων και όχι από τους ‘φιλεύσπλαχνους’ αυτούς προστάτες που παρουσιάζονται στην αρχή σαν καλοί άρχοντες και μετά τους βλέπουμε να διαφεντεύουν τους προστατευόμενους των. Στις μέρες μας πχ, σχεδόν όλοι από τον χώρο των ΜΜΕ χαρακτηρίζουν μπαταχτσίδες λαμόγια και στρατηγικούς κακοπληρωτές τους οφειλέτες των τραπεζών ή του Δημοσίου προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για τους πλειστηριασμούς, και από την άλλη κλαίνε και οδύρονται λέει, και κόπτονται να οργανώνουν ανεξέλεγκτους εράνους, τύπου Καραμουρτζούνη εισπράττοντας χρήματα ή τρόφιμα από αφελείς, για να τα δώσουν στους άγνωστο πως επιλεχθέντες αναξιοπαθούντες, που όμως πολλοί από αυτούς, ανήκουν σε εκείνους που ξεδιάντροπα χαρακτηρίζουν ‘μπαταχτσίδες, λαμόγια και στρατηγικούς κακοπληρωτές’, αφού πολλοί από αυτούς χρωστάνε σε τράπεζες και Δημόσιο, που τους εκπλειστηριάζει τα σπίτια. Μάλιστα βλέπουμε ότι οι οργανώσεις που εισπράττουν χρήματα από τους αφελείς, διαφημίζονται από τα ΜΜΕ χωρίς να πληρώνουν καμιά διαφήμιση οπότε ούτε φόρο ούτε φπα κλπ. Πράγμα ανάλογο βέβαια, δηλαδή δωρεάν επιλεκτική διαφήμιση, κάνουν τα ΜΜΕ και σε άλλους τομείς πιθανότατα δικών τους οικονομικών συμφερόντων. Διαφημίζει πχ αδιάκοπα ο ραδιοφωνικός ή ο τηλεοπτικός σταθμός την εφημερίδα, την ιστοσελίδα ή το βιβλίο που ανήκει στο ίδιο αφεντικό χωρίς να ελέγχει κανείς αν για τις ατελείωτες αυτές έμμεσες ή άμεσες διαφημίσεις καταβάλλονται οι αντίστοιχοι φόροι φπα κλπ. Διαφημίσεις που παραπλανητικά παρουσιάζονται ως ειδήσεις. Σε τέτοια λοιπόν και άλλα παρόμοια διχαστικά περιβάλλοντα όπου η διαπλοκή και το παρασκήνιο κάνουν παντού θραύση, η Δημοκρατία και τα προαπαιτούμενα της δεν μπορούν να σταθούν ούτε λεπτό.

   

    Τώρα θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε, ότι δεν κάνουμε λάθος στα παραπάνω και ότι όλες αυτές οι σκέψεις και τα παραδείγματα όπως και άλλα σχετικά που θα ακολουθήσουν, έχουν ουσιαστική σχέση με την Δημοκρατία, καθώς θα ανακαλύπτουμε, ή αλλιώς θα αποκαλύπτουμε τι κατά την γνώμη μας τελικά σημαίνει Δημοκρατία, ώστε να αποδειχτεί ότι πράγματι Αυτή έχει δίκαια αποκτήσει, την καλή φήμη που την συνοδεύει ανά τους αιώνες.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.