HOME επισκέψεις σελίδων : 8257 σχόλια:1 thateron@poteron.gr

 Παρουσίαση των

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

 σκέψεων και απόψεων

Η Κοινωνία
 
...Ο ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ με σκοπό και στόχο την ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΛΩΝ των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, ή αλλιώς κατά συντόμευση, η ΚΟΙΝΩΝΙΑ των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς της έφτιαχνε διάφορα ας πούμε εργαλεία. Ένα τέτοιο ‘εργαλείο’ της Κοινωνίας των Οικογενειών ήταν και είναι ο Πολιτισμός. Όπου λοιπόν εμφανιζόταν ο Πολιτισμός, τότε εκεί προϋπήρχε Κοινωνία, και έναντι όλων των άλλων ατομικών ή πρόσκαιρων στόχων των ανθρώπων υπερίσχυε ο Κοινός σκοπός και στόχος της Κοινωνίας τους, της Κοινωνίας που δημιούργησε και τον Πολιτισμό. Προηγείται λοιπόν παντού και πάντα όταν και όπου υπάρχει Πολιτισμός, ο Κοινός και διαχρονικός στόχος της Κοινωνίας που δεν είναι άλλος από την ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΛΩΝ των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, Επιβίωση βασισμένη στην επιστήμη της ζωής, της επιστήμης που οριοθετούν οι σχετικές με την ζωή γνώσεις της Οικογένειας. Και από την στιγμή που επιτυγχάνεται η Επιβίωση όλων μετά ακολουθεί ο κάθε άλλος μερικώς Κοινός, ή εντελώς ατομικός στόχος, δεδομένου ότι ο Κοινός στόχος, η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΛΩΝ των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, περιλαμβάνει στην μέριμνα του και τον κάθε έναν άνθρωπο, εξασφαλίζοντας του Επιβίωση. Δηλαδή (επάρκεια σε αναγκαία και εξάλειψη κάθε κινδύνου, με την Κοινή αντιμετώπιση του, πχ στα παλιά χρόνια, προστασία από τα άγρια ζώα ή τους ληστές και τους κατακτητές, και στις μέρες μας όχι μόνο τα ίδια, αλλά επιπλέον, προστασία από τα τροχαία ατυχήματα ή την επαφή με τα ναρκωτικά, τις ασθένειες, επιδημίες, τον οικονομικό ή στρατιωτικό πόλεμο, τις σύγχρονες μορφές απάτης, τις κλοπής, τους φόνους, τους βιασμούς κλπ). Η εξάλειψη λοιπόν κάθε κινδύνου, παλαιού ή νέου τύπου ή μορφής, καθώς και η φροντίδα για την ύπαρξη των αναγκαίων της ζωής είναι και η προϋπόθεση για όποιον άλλον καθαρά ατομικό στόχο. Δηλαδή προβληματιζόμενοι με βάση την σημερινή άρρωστη κατάσταση, αναρωτιόμαστε τι να το κάνει κανείς, ακόμα και αν έχει πάρει πορεία προς αυτό που οι περισσότεροι σήμερα έχουν ως σκοπό της ζωής τους, να γίνουν δηλαδή πολυεκατομμυριούχοι, αν λοιπόν κάποιος είναι ήδη ένας τέτοιος, και μια μέρα εκεί που μετρά τα κέρδη από τους κόπους όλης της ζωής του, μπουκάρουν κάποιοι στο σπίτι του με βία και όπλα, τον τσακίσουν στο ξύλο, για να μαρτυρήσει και να δώσει το κομπόδεμα, ή του βιάσουν τα παιδιά και του σκοτώσουν την σύζυγο; Άρα ο ατομικός στόχος δεν έχει καμία αξία, αν δεν εξασφαλίζεται πρώτα η προστασία του ατόμου όσο γίνεται περισσότερο, ξεκινώντας η προστασία από αυτή την ίδια την ζωή του καθενός μας και φτάνοντας μέχρι την προστασία και της τελευταίας τρίχας της κεφαλής μας, καθώς και όλων των Κοινώς αποδεκτών πραγμάτων που έχουν να κάνουν με την ζωή μας. Σε τέτοια λοιπόν περίπτωση η μεγαλύτερη δυνατή προστασία που μπορεί να προκύψει για όλους και σε κάθε περίπτωση, είναι αυτή στην οποία συνδράμουν όλοι. Αν βέβαια ποτέ κάποιοι απλά διαφωνούν, ή δεν συνδράμουν σε αυτό, τότε περιορίζονται, αποβάλλονται, διώκονται, πόσο μάλλον αυτοί που λειτουργούν βαρβαρικά, παραβατικά και ενάντια στους κανόνες και τους σκοπούς της Κοινωνίας αυτής. Βέβαια στα πλαίσια της Κοινωνίας, αυτής που μας αφορά όλους, και όχι βέβαια της όποιας κακώς νοούμενης Κοινωνίας (πχ των ‘κοινωνικών’ ανισοτήτων, της ψηφιακής ‘κοινωνίας’, ή των ‘κοινωνικών’ δικτύων, ή της ‘κοινωνίας’ των ομό, ή της ‘κοινωνίας’ των αγορών, των δανειστών, των τεχνοκρατών κλπ, που καθημερινά τα ΜΜΕ μας τις αναφέρουν ως δήθεν Κοινωνίες), αλλά αυτής που περιγράφουμε, που όλα τα σχετικά με την ζωή είναι πλέον εγγυημένα για όλους, σε αυτήν λοιπόν την Κοινωνία ο ατομικός ή ο προσωπικός στόχος του καθενός, καθώς και ο τρόπος που αυτός ο σκοπός θα πραγματοποιηθεί, πρέπει και μπορεί και επιβάλλεται, να συμβαδίζει με την Κοινωνική λογική, τις γνώσεις και τις συνήθειες της, και να γίνεται με γνώμονα το Κοινωνικό συμφέρον, και όχι το αντίθετο. Δεν χρειάζεται παρά να το πούμε λίγες μόνο φορές, για να γίνει το παραγκωνισμένο στις μέρες μας αυτονόητο, αντιληπτό από όλους, και να τοποθετηθεί στην θέση του, αποβάλλοντας τον παραλογισμό. Για την όποια λοιπόν δραστηριότητα μας στην παρούσα ζωή, προϋπόθεση είναι όχι μόνο η ύπαρξη μας, αλλά και η καλή φυσική μας κατάσταση, καλή φυσική κατάσταση βασισμένη όσο γίνεται περισσότερο στην σιγουριά και την σταθερότητα, και όχι στο προσωρινό και στο τυχαίο, και αυτά μπορεί να μας τα προσφέρει μόνο ο Πολιτισμός, όχι βέβαια ο υποθετικός αλλά ο πραγματικός Πολιτισμός που βασίζεται στην Κοινωνία, δηλαδή στην απόφαση όλων, για την Επιβίωση όλων, με τρόπους και μεθόδους που όλοι αποδέχονται, μια απόφαση που έρχεται από το παρελθόν και συνοδεύεται με τις κατάλληλες δοκιμασμένες γνώσεις και τους σχετικούς κανόνες, αρχές και νόμους και όλα αυτά επικαιροποιημένα από την Κοινωνία στις ανάγκες της κάθε εποχής.... η συνέχεια στο βιβλίο

Η Κοινωνία με λόγια

 
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα 1

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας

σελίδα 2

  Προϋποθέσεις Δημοκρατίας

σελίδα 4

  Σκοποί και λόγοι

σελίδα 5

  Το συμφέρον του δανειστή

σελίδα 8

  Λάθος επιλογές

σελίδα 9

  Αγροτική παραγωγή

σελίδα 10

  Τράπεζες

σελίδα 11

  Κακοπληρωτές

σελίδα 11

  Εξαπάτηση του λαού

σελίδα 13

  Τα Κοινά θέματα

σελίδα 14

  Δημοκρατία

σελίδα 15

  Δημοκρατία και Ελευθερία

σελίδα 16

  Ο Πλούτος

σελίδα 18

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους

σελίδα 20

  Πνευματική φτωχοποίηση

σελίδα 21

  Ο Πολίτης.

σελίδα 24

  Οι Επενδύσεις.

σελίδα 25

  Η δύναμη της Δημοκρατίας

σελίδα 26

  Η Δημοκρατία

σελίδα 27

  Ο Πολιτισμός

σελίδα 28

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

σελίδα 31

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος

σελίδα 32

  Πολιτισμός

σελίδα 35

  Μη Πολιτισμός

σελίδα 36

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός

σελίδα 37

  Φάσεις της ζωής

σελίδα 38

  Φύση και Πολιτισμός

σελίδα 38

  Φύση και Οικογένεια

σελίδα 39

  Η Πρώτη Επιστήμη

σελίδα 40

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

σελίδα 41

  Η Κοινωνία

σελίδα 42

  Πολιτισμός και Πολίτης.

σελίδα 43

  Το Κοινωνικό Αγαθό

σελίδα 43

  Ο Αρχικός Νόμος.

σελίδα 44

  Πας μη Έλλην Βάρβαρος

σελίδα 46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των λαών

σελίδα 46

  Κλιματική Αλλαγή

σελίδα 52

  Το Νερό δεν Τελειώνει

σελίδα 52

  Ηθική

σελίδα 53

  Φάσεις της Ζωής

σελίδα 53

  Παιδεία και Πολίτης.

σελίδα 54

  Ψυχή

σελίδα 56

  Παιδεία και Πολιτισμός

σελίδα 57

  Μη Παιδεία Κουλτούρα.

σελίδα 59

  Κοινωνική προδιάθεση

σελίδα 60

  Κοινωνία και Υγεία

σελίδα 63

  Πολιτισμός και Κοινωνία

σελίδα 64

  Γνώσεις για Πολίτες

σελίδα 65

  Διανομή Κερδών

σελίδα 66

  Κοινωνία Πολίτης Νερό

σελίδα 67

  Πολίτευμα

σελίδα 68

  Άναρχη Πολιτεία

σελίδα 70

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

σελίδα 71

  Μεταλλαγμένα & Τέλος Επιστήμης

σελίδα 75

  Κουμμουνισμός Καπιταλισμός

σελίδα 76

  Αντιρρησίες Συνείδησης

σελίδα 80

  Αποδοτική μορφή Δουλείας

σελίδα 83

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός

σελίδα 84

  Πολίτες και Παιδεία

σελίδα 84

  Το Πολίτευμα Πολιτεία

σελίδα 86

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία

σελίδα 87

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό

σελίδα 88

  Ηθικός Ηθική

σελίδα 91

  Στρατηγικές Επικράτησης

σελίδα 94

  Κατάλυση Πολιτισμού και Ανομία

σελίδα 94

  Γενικά

σελίδα 95

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας

σελίδα 95

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία

σελίδα 96

  Παιδεία.

σελίδα 96

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

σελίδα 97

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

σελίδα 98

  Μόρφωση

σελίδα 100

  Ηθοποιός και Μόρφωση

σελίδα 102

  Εκπαίδευση

σελίδα 105

  Κοινωνική Οικονομία.

σελίδα 105

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

σελίδα 108

  Πολίτευμα

σελίδα 109

  Δημοκρατία και Πολίτες

σελίδα 112

  Η ευθύνη των θυμάτων

σελίδα 115

  Μόρφωση και Νέος

σελίδα 116

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα

σελίδα 117

  Ελευθερία και Πολιτισμός

σελίδα 119

  Ελευθερία και Δημοκρατία

σελίδα 128

  Επενδύσεις και κρατικά Κέρδη

σελίδα 128

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

σελίδα 130

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων

σελίδα 133

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία

σελίδα 135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

σελίδα 136

  Πολιτιστική Κληρονομιά

σελίδα 137

  Περίληψη

σελίδα 140

  Απογοήτευση

σελίδα 141

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση

σελίδα 143

  Κάλεσμα Πολιτών

     
     

Από 10/02/19  με την άδεια του συγγραφέως

εμφανίζονται  χαρακτηριστικοί παράγραφοι από το ευρετήριο

του βιβλίου Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας. Επιπλέον δίδεται η δυνατότητα  σε όποιον έχει το βιβλίο να σχολιάσει κάποια σελίδα του, γράφοντας πρώτα τον αριθμό της (και μετά κλικ στο αριθμός σελίδας προς σχολιασμό).

Υπάρχει δυνατότητα δωρεάν διάθεσης του βιβλίου τηλ 6932860310 Τρουλλινός Γιώργης.

Τα συγγραφικά κλπ δικαιώματα παραμένουν σε ισχύ.

Επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο κατόπιν συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

η/ο Κάλεσμα έγραψε στις 18:01:55 29-07-2019

Για την διόρθωση/διαγραφή του σχολίου χρειάζεται το Αλφαριθμητικό της εγγραφής του


.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

.

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας. 

.
 
 
HOME επισκέψεις σελίδων : 8257 σχόλια:1 thateron@poteron.gr
     
       
      8/01/2019 08:43:43 18/08/2019