HOME επισκέψεις σελίδων : 15625 σχόλια:1 thateron@poteron.gr

 Παρουσίαση των

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

 σκέψεων και απόψεων

Κλιματική Αλλαγή.
 
...Παραδείγματος χάριν η κλιματική αλλαγή. Την οποία βεβαίως και δεν αμφισβητούμε, γιατί η κλιματική αλλαγή είναι διαρκές και αιώνιο Φυσικό γεγονός, καθώς το κλίμα αδιάκοπα μεταβάλλεται όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλα τα άλλα στον ορατό κόσμο, και για αυτό όλοι δεχόμαστε και την επιφανειακή ανάγνωση από το ‘Τα πάντα ρει’. Εδώ απλά θα αποδείξουμε πόσο εύκολα δεχόμαστε άκριτα τα πράγματα όταν μιλάμε για ‘Κλιματική Αλλαγή’ θεωρώντας ότι έχει ξεφύγει δήθεν από τα αιώνια προκαθορισμένα και σταθερά της πλαίσια. Αν λοιπόν ρωτήσουμε το πώς, πότε, πού και γιατί, τότε οι εκ πλύσης εγκεφάλου προερχόμενοι σύγχρονοι υποστηρικτές της θα μας πούν, ότι είναι αποτέλεσμα του διοξειδίου του άνθρακος CO2 που παράγεται από την λειτουργία των βιομηχανιών λόγω καύσης πετρελαίου, άνθρακα κλπ. Και για τούτο πρέπει αυτές να συμμορφωθούν με νέους νόμους παγκόσμιας εμβέλειας (παγκοσμιοποίηση), σχετικά με τις προδιαγραφές της λειτουργίας τους και τις προδιαγραφές των παραγόμενων από αυτές προϊόντων. Διαφορετικά θα λιώσουν οι πάγοι και η στάθμη της θάλασσας θα ανέβει 10-20 μέτρα κλπ. Το κάθε ένα από αυτά και ξεχωριστά είναι αλήθεια. Γιατί και το κλίμα αδιάκοπα και περιοδικά μεταβάλλεται, και παραπάνω διοξείδιο από αυτό που παράγει από μόνη της η Φύση παράγεται, όχι μόνο από τις ανθρώπινες δραστηριότητες, αλλά και από τυχαία γεγονότα. Όμως το ότι είναι άλλο πράγμα να λιώσουν τα παγόβουνα στις θάλασσες, όπως λιώνουν κάθε άνοιξη και καλοκαίρι, από την περιοδική αυξομείωση της θερμοκρασίας, κάτι που δεν μπορεί να επιφέρει καμία αύξηση της στάθμης της θάλασσας. Και ότι είναι άλλο και πολλαπλάσιο σε απαιτήσεις θερμότητας πράγμα, να λιώσουν οι επίγειοι πάγοι πάνω σε βουνά και εκτάσεις γής, που μόνο τότε θα αυξηθεί η στάθμη της θάλασσας αυτό δεν το αναφέρει κανείς. Έτσι ενώ το δεύτερο είναι μία πολυδιάστατη μαθηματική διαφορική εξίσωση που κανείς δεν μας λέει ότι την έχει λύσει ώστε να την δούμε λυμένη και αν είναι έτσι να συμφωνήσουμε. Όμως όλοι δεχόμαστε την κάθε κακοκαιρία σαν ‘κλιματική αλλαγή’ όπως δεχόμαστε Δημοκρατικό κάθε τι που αποφασίζουν οι ψηφισθέντες από εμάς άρχοντες μας. Οπότε εμείς τώρα δικαιούμαστε να πιστεύουμε ότι πρέπει να ελέγξουμε αν στην ουσία σκοπός των υποστηρικτών της ‘κλιματικής αλλαγής’ είναι να περιοριστούν οι βιομηχανίες και οι άλλες οικονομικών προεκτάσεων δραστηριότητες των λαών, με πρόσχημα την κλιματική αλλαγή, σε όσο γίνεται λιγότερα χέρια! αυτά των ειδικών. Αλλά ακόμα και έτσι να γίνει κανείς δεν μιλάει για το αυτονόητο, ότι όσο και αν η βιομηχανία περιέλθει στα χέρια των ‘εκλεκτών σωτήρων’ μας και έτσι ‘συμμορφωθεί’, περιορίζοντας τους ρύπους ακόμα και στο μισό, πάλι μπορεί να μη υπάρξει όφελος στον πλανήτη αν οι βιομηχανία διπλασιάσει ή πολλαπλασιάσει την παραγωγή της. Εκτός και αν οι ‘Δημοκρατικοί’ άρχοντες, μάς επιβάλλουν την χρήση της ραδιενέργειας, ως λύση του προβλήματος του διοξειδίου του άνθρακος. Και το να διπλασιαστεί η παραγωγή, είναι αναμενόμενο επακόλουθο, τουλάχιστον από την αναμενόμενη αύξηση του πληθυσμού της γής και της ανάγκης σε περισσότερα προϊόντα. Βέβαια δεν γίνεται καμία κουβέντα για την καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος, στα στάδια ανεύρεσης των πρώτων υλών που έχει ανάγκη η βιομηχανία. Και κανείς τους δεν κάνει κουβέντα, για περιορισμό από εμάς, της κατανάλωσης των βιομηχανικών προϊόντων, εκτός από την πλαστική σακούλα, για τα ψώνια από τα καταστήματα, το καλαμάκι του καφέ και άλλα τέτοια αστεία πράγματα, που ως αντίμετρα δεν μπορούν κάνουν τίποτα περισσότερο από ότι κάνουν οι γνωστές σταγόνες νερού που πέφτουν στον ωκεανό. Το ίδιο επιδιώκουν και με το νερό, δαιμονοποιόντας τον τρόπο χρήσης και εκμετάλλευσης του. Θέλουν όποια μορφή παραγωγής να περιέλθει σε κάποιους λίγους. Και έτσι από την μιά ‘επενδύοντας’ στην κλιματική αλλαγή που θα πλημμυρίσει την γή με νερό και παράλληλα εκτρέφοντας κοπάδια σχετικών οπαδών, καταφέρνουν και βάζουν στις χώρες που έχουν υποταχθεί στις επιρροές αυτές, διαρκώς αυστηρότερες προδιαγραφές στα παραγόμενα προϊόντα, όπως πχ στα αυτοκίνητα, ώστε να είναι αδύνατη η αδειοδότηση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων από νέες, ξένες προς αυτούς, βιομηχανίες. Ενώ από την άλλη στους παραδοσιακούς αγρότες βάζουν περιορισμούς, στην χρήση του νερού για πότισμα και όλα αυτά δήθεν από αγάπη για το περιβάλλον καθώς το νερό λέει τελειώνει. Πολύ σωστά βέβαια το κάνουν να ανεβάζουν τον πήχη των προδιαγραφών, όμως από την στιγμή που ανεξέλεγκτα τον καταστρατηγούν, (πρόσφατα αποκάλυψαν στην Αμερική σχετική απάτη στην μέτρηση των ρύπων σε αυτοκίνητα, ‘εναρμονισμένης’ γιγάντιας Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας), τότε αποδεικνύεται ότι με δόλο περιορίζουν την βιομηχανία στα χέρια των ‘ολίγων και εκλεκτών’ με νόμους παγκόσμιας εμβέλειας που τους εξασφαλίζουν πλαγίως πλην σαφώς μονοπωλιακά προνόμια. Η Κοινή λογική βέβαια λέει ότι, αν υπάρχει πράγματι τέτοια αγαθή πρόθεση για το περιβάλλον, από τους καλούς αυτούς ανθρώπους, που έχουν τόση δύναμη, προερχόμενη από το χρήμα που αντλούν από τους καταναλωτές, ώστε να μπορούν να επιβάλλουν τους σχετικούς και επιλεκτικά εφαρμοζόμενους νόμους, σε όλα σχεδόν τα κράτη του κόσμου, τότε το πρώτο λογικό μέλημα τους θα ήταν, να προβάλουν και να προωθήσουν στην ανθρωπότητα, την ιδέα της μείωσης της αγοράς και χρήσης όλων των βιομηχανικών προϊόντων και όχι μόνο της σακούλας. Στρέφοντας την ανθρωπότητα σε περισσότερο φυσικές και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις και τρόπους ζωής. Και παράλληλα να περιοριστούν τα αναγκαία προϊόντα σε έναν τύπο, πχ όλες οι βιομηχανίες από κοινού να φτιάχνουν μια μάρκα και ένα μοντέλο αυτοκινήτου για κάθε κατηγορία, ελαχιστοποιώντας έτσι τις παρενέργειες μιας ανόητης και άνευ ουσίας πληθώρας σχεδίωνν, ενώ τώρα πχ για 100 διαφορετικά μοντέλα επιβατικών αυτοκινήτων αναγκαστικά υπάρχουν100 διαφορετικά εργοστάσια παραγωγής ανταλλακτικών. Τέτοιες λύσεις είναι οι λογικές, και όχι να προωθούν τα προϊόντα που έχουν δήθεν ‘συγχωροχάρτι’ περιορισμένων ρύπων. Γιατί και μηδέν ρύπους να αποβάλει κατά την χρήση του ένα ‘άριστο’ αυτοκίνητο η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος έχει επέλθει σε σημαντικό βαθμό, όχι μόνο στην φάση της κατασκευής του, αλλά στην φάση κατασκευής του εργοστασίου και των υποδομών του, καθώς και στην φάση ανεύρεσης και επεξεργασίας των πρώτων υλών κατασκευής. Ακόμα και η διαδικασία ανακύκλωσης προκαλεί ρύπους από την τεράστια ενέργεια που απαιτείται για την σχετική επεξεργασία. Πράγματα που βέβαια όλοι οι καλοθελητές παραβλέπουν. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα άλλα προϊόντα ‘οικολογικά’ και μη. Άλλωστε για 10.000 χιλιόμετρα που κάνει ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο το έτος χρειάζεται περί τα 600 λίτρα καυσίμου, ενώ η κάθε μέση οικογένεια χρειάζεται για θέρμανση περί τα 1500 λίτρα καυσίμου τον χειμώνα και άλλα τόσα σε ρεύμα το καλοκαίρι για ψύξη. Βέβαια για καταναλώσει μόνο 600 λίτρα καυσίμων ένας οδηγός στα 10.000 χιλιόμετρα ή για να καταναλώσει 6 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα μέσα στη πόλη θα πρέπει να γνωρίζει πολλά περισσότερα από αυτά που οι νόμοι απαιτούν ώστε εύκολα να του δώσουν άδεια οδήγησης και έτσι να αγοράσει αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα με 6 λίτρα καυσίμου να μην διανύει πάνω από 40 χιλιόμετρα στην πόλη. Οπότε ο οδηγός αυτός σε μια διαδρομή 100 χιλιομέτρων να καταναλώνει 15 λίτρα καυσίμου και να αποβάλλει υπερδιπλάσιους ρύπους από αυτούς που αποβάλλει ένα παλαιό όχημα με ικανό οδηγό. Ηλίου φαεινότερο, ότι όχι μόνο τα αεροπορικά ταξίδια και μάλιστα για άσκοπο τουρισμό αλλά ακόμα και τα γαριδάκια ή τα πατατάκια, τις τσίχλες τα παγωτά και τα αναψυκτικά, τα ‘βοηθήματα’ και τα ‘συμπληρώματα’ δήθεν διατροφής, αν πάψουμε να τα καταναλώνουμε, θα ωφεληθούμε οικολογικώς από πολλές πλευρές, όπως από την παύση κατασκευής σχετικών εργοστασίων και μηχανημάτων και όχι μόνο για αυτό καθαυτό το προϊόν, αλλά και από τον περιορισμό πχ των εργοστασίων κατασκευής αεροπλάνων, αυτοκινήτων μεταφοράς των εμπορευμάτων αυτών, αυτοκινήτων αποκομιδής και μεταφοράς συσκευασιών, κατασκευή ραφιών πώλησης κλπ κλπ, δηλαδή μια τεράστια αλυσίδα θα πάψει να καταστρέφει τον πλανήτη αλλά και την υγεία των καταναλωτών. Καταναλωτών που απλά είναι θύματα γεύσεων και συνηθειών που τους έγιναν επιβλαβή πάθη. Προϊόντα που αν δεν είχε ‘εφευρεθεί’ η εμπορευματοποίηση τους κανείς δεν θα τα αναζητούσε. Σε μια τέτοια περίπτωση κατάργησης ανώφελων ή βλαβερών προϊόντων - εμπορευμάτων, κάτι που θα έχει και παρενέργειες όπως πχ η κατάργηση των παρασιτικών θέσεων εργασίας που συμμετείχαν στον κύκλο εκμετάλλευσης των προϊόντων αυτών, μπορεί σε πρώτη φάση και μέχρι να εξ ισορροπήσουν τα πράγματα με άλλη παραγωγική εργασία, να επιδοτηθεί η ανεργία που θα προκύψει, από τα κέρδη που θα δοθούν στην γενικότερη οικονομία, από τα χρήματα που πήγαιναν στα επιβλαβή προϊόντα και που τώρα θα κατευθυνθούν είτε σε άλλα φυσικά προϊόντα ή θα γίνουν καταθέσεις και κεφάλαια κίνησης για νέες και ωφέλιμες επενδύσεις.... η συνέχεια στο βιβλίο

Η Κοινωνία με λόγια

 
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα 1

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας

σελίδα 2

  Προϋποθέσεις Δημοκρατίας

σελίδα 4

  Σκοποί και λόγοι

σελίδα 5

  Το συμφέρον του δανειστή

σελίδα 8

  Λάθος επιλογές

σελίδα 9

  Αγροτική παραγωγή

σελίδα 10

  Τράπεζες

σελίδα 11

  Κακοπληρωτές

σελίδα 11

  Εξαπάτηση του λαού

σελίδα 13

  Τα Κοινά θέματα

σελίδα 14

  Δημοκρατία

σελίδα 15

  Δημοκρατία και Ελευθερία

σελίδα 16

  Ο Πλούτος

σελίδα 18

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους

σελίδα 20

  Πνευματική φτωχοποίηση

σελίδα 21

  Ο Πολίτης.

σελίδα 24

  Οι Επενδύσεις.

σελίδα 25

  Η δύναμη της Δημοκρατίας

σελίδα 26

  Η Δημοκρατία

σελίδα 27

  Ο Πολιτισμός

σελίδα 28

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

σελίδα 31

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος

σελίδα 32

  Πολιτισμός

σελίδα 35

  Μη Πολιτισμός

σελίδα 36

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός

σελίδα 37

  Φάσεις της ζωής

σελίδα 38

  Φύση και Πολιτισμός

σελίδα 38

  Φύση και Οικογένεια

σελίδα 39

  Η Πρώτη Επιστήμη.

σελίδα 40

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

σελίδα 41

  Η Κοινωνία

σελίδα 42

  Πολιτισμός και Πολίτης.

σελίδα 43

  Το Κοινωνικό Αγαθό

σελίδα 43

  Ο Αρχικός Νόμος.

σελίδα 44

  Πας μη Έλλην Βάρβαρος

σελίδα 46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των λαών

σελίδα 46

  Κλιματική Αλλαγή.

σελίδα 52

  Το Νερό δεν Τελειώνει

σελίδα 52

  Ηθική

σελίδα 53

  Φάσεις της Ζωής

σελίδα 53

  Παιδεία και Πολίτης.

σελίδα 54

  Ψυχή

σελίδα 56

  Παιδεία και Πολιτισμός.

σελίδα 57

  Μη Παιδεία Κουλτούρα.

σελίδα 59

  Κοινωνική προδιάθεση

σελίδα 60

  Κοινωνία και Υγεία

σελίδα 63

  Πολιτισμός και Κοινωνία

σελίδα 64

  Γνώσεις για Πολίτες

σελίδα 65

  Διανομή Κερδών

σελίδα 66

  Κοινωνία Πολίτης Νερό

σελίδα 67

  Πολίτευμα

σελίδα 68

  Άναρχη Πολιτεία

σελίδα 70

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

σελίδα 71

  Μεταλλαγμένα & Τέλος Επιστήμης

σελίδα 75

  Κουμμουνισμός Καπιταλισμός

σελίδα 76

  Αντιρρησίες Συνείδησης

σελίδα 80

  Αποδοτική μορφή Δουλείας

σελίδα 83

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός

σελίδα 84

  Πολίτες και Παιδεία

σελίδα 84

  Το Πολίτευμα Πολιτεία

σελίδα 86

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία

σελίδα 87

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό

σελίδα 88

  Ηθικός Ηθική

σελίδα 91

  Στρατηγικές Επικράτησης

σελίδα 94

  Κατάλυση Πολιτισμού και Ανομία

σελίδα 94

  Γενικά

σελίδα 95

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας

σελίδα 95

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία

σελίδα 96

  Παιδεία.

σελίδα 96

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

σελίδα 97

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

σελίδα 98

  Μόρφωση

σελίδα 100

  Ηθοποιός και Μόρφωση

σελίδα 102

  Εκπαίδευση

σελίδα 105

  Κοινωνική Οικονομία.

σελίδα 105

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

σελίδα 108

  Πολίτευμα

σελίδα 109

  Δημοκρατία και Πολίτες

σελίδα 112

  Η ευθύνη των θυμάτων

σελίδα 115

  Μόρφωση και Νέος

σελίδα 116

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα

σελίδα 117

  Ελευθερία και Πολιτισμός

σελίδα 119

  Ελευθερία και Δημοκρατία

σελίδα 128

  Επενδύσεις και κρατικά Κέρδη

σελίδα 128

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

σελίδα 130

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων

σελίδα 133

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία

σελίδα 135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

σελίδα 136

  Πολιτιστική Κληρονομιά

σελίδα 137

  Περίληψη

σελίδα 140

  Απογοήτευση

σελίδα 141

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση

σελίδα 143

  Κάλεσμα Πολιτών

     
     

Από 10/02/19  με την άδεια του συγγραφέως

εμφανίζονται  χαρακτηριστικοί παράγραφοι από το ευρετήριο

του βιβλίου Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας. Επιπλέον δίδεται η δυνατότητα  σε όποιον έχει το βιβλίο να σχολιάσει κάποια σελίδα του, γράφοντας πρώτα τον αριθμό της (και μετά κλικ στο αριθμός σελίδας προς σχολιασμό).

Υπάρχει δυνατότητα δωρεάν διάθεσης του βιβλίου τηλ 6932860310 Τρουλλινός Γιώργης.

Τα συγγραφικά κλπ δικαιώματα παραμένουν σε ισχύ.

Επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο κατόπιν συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

η/ο Κάλεσμα έγραψε στις 18:01:55 29-07-2019

Για την διόρθωση/διαγραφή του σχολίου χρειάζεται το Αλφαριθμητικό της εγγραφής του


.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

.

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας. 

.
 
 
HOME επισκέψεις σελίδων : 15625 σχόλια:1 thateron@poteron.gr
     
       
      8/01/2019 08:43:43 18/08/2019