HOME επισκέψεις σελίδων : 97589
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Πολιτισμός και Κοινωνία.
Ο Πολιτισμός είναι δημιούργημα της Κοινωνίας και η Κοινωνία δημιούργημα της Οικογένειας. Ο Πολιτισμός εξυπηρετεί τις ανάγκες της Οικογένειας, υπηρετώντας και φροντίζοντας την Κοινωνία των Οικογενειών που τα κατευθύνει όλα. Αυτό όμως γίνεται χωρίς την ανάγκη κάποιου καλού ή κακού βοσκού, μελισσοκόμου, επιστάτη κλπ, δηλαδή χωρίς την ανάγκη ύπαρξης αυτοκράτορα, βασιλιά, ολιγάρχη, άρχοντα αριστοκράτη, ή άρχοντα τυράννου και αυτό γιατί όλους τους παραπάνω ρόλους από την θετική τους πλευρά τους διαδραματίζουν οι Πολίτες. Ο Πολιτισμός βρίθει από βοσκούς και μελισσοκόμους, ο Πολιτισμός διαθέτει και συντηρεί το αντίστοιχο των παραπάνω στην καλή τους όμως εκδοχή, καθώς ο Πολιτισμός αποτελείται από Ανθρώπους, που φροντίζουν τα πάντα όπως ο βοσκός φροντίζει το κοπάδι των προβάτων, ή ο μελισσοκόμος φροντίζει την κυψέλη με τις μέλισσες, με την διαφορά όμως ότι ο νθρωπος του Πολιτισμού ο Πολίτης, κάνει τα παραπάνω, χωρίς το όποιο κέρδος να πηγαίνει σε έναν βοσκό ή σε έναν μελισσοκόμο, αλλά το κέρδος μοιράζεται σε όλα τα μέλη του Πολιτισμού δηλαδή τους Πολίτες. Αυτούς που άλλωστε διαδραματίζουν και τους παραπάνω ρόλους δηλαδή του βοσκού ή του μελισσοκόμου. Το κέρδος βέβαια που μοιράζεται εξ ίσου σε όλους δεν έχει να κάνει με χρήματα, χρυσάφια, διαμάντια, μετοχές κ.α., αλλά έχει να κάνει με τα ζητούμενα της Κοινωνίας, με τους σκοπούς και τους στόχους της, που αυτοί είναι η διαχρονική εξασφάλιση της Επιβίωσης όλων τών μελλών της Κοινωνίας με τους πλέον αποτελεσματικούς και εφικτούς όρους με την ελάχιστη συμβολή όλων.

   

    Και ο βοσκός ή ο μελισσοκόμος του Πολιτισμού δεν είναι ένα ή δύο πρόσωπα αλλά πολύ περισσότερα, πόσα; όσα είναι και οι Πολίτες. Και βέβαια το κέρδος που αναδιανέμεται, δεν έχει να κάνει όπως είπαμε με χρυσάφια και διαμάντια που έχουν αξία και εξασφαλίζου κάποια πράγματα της ζωής όσο είναι τα πράγματα κανονικά και όσο οι συνθήκες το επιτρέπουν ώστε να διατηρούν αυτά την αξία τους, αλλά έχει να κάνει με κάτι ασύγκριτα σπουδαιότερο, έχει να κάνει άμεσα με αυτή την ίδια την Ανθρώπινη Ζωή και την εξασφάλιση της, την κατηγορία, την ποιότητα την ποσότητα και την ουσία της ζωής, όχι της όποιας ζωής αλλά της Ανθρώπινης Ζωής, εξασφαλίζοντας όλα αυτά τα πράγματα, που κάνουν τον άνθρωπο αγόγγυστα νθρωπο, τον κάνουν περισσότερο νθρωπό και επί μακρού, απομακρύνοντας τον από δυσκολίες και κακοτοπιές, που συχνά συναντά εκτός Πολιτισμού, κακοτοπιές και δυσκολίες που εύκολα τον καταντούν ζώο κατάλληλο προς εκμετάλλευση από τους υπολοίπους.

   

    Πώς επιτυγχάνεται αυτό μέσα στον Πολιτισμό; Μα πολύ απλά, όταν οι Οικογένειες είναι πλέον πολλές και έχουν δημιουργήσει χωριά και πόλεις και είναι ικανές σε αριθμό για ικανοποιητική παραγωγή ώστε να υπάρχει επάρκεια πόρων και αυτάρκεια αγαθών για τις ανάγκες των, και έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν, τις διαστάσεις της δύναμης που διαθέτουν όταν είναι ενωμένες, και με Κοινές απόψεις, σκέψεις, θέσεις και τρόπους αντιμετώπισης των κυρίαρχων και σημαντικών θεμάτων, όπως αυτών της Ζωής, αρχίζουν τότε να προσφέρουν στα μέλη τους, τους απλούς ανθρώπους, κάποια εφόδια που από απλούς ανθρώπους αυτά τα εφόδια τους μετατρέπουν σε Πολίτες.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.