HOME επισκέψεις σελίδων : 90701
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Λάθος επιλογές
Λογικές, μέθοδοι και τακτικές αποδεκτές και δοκιμασμένες, που εξασφάλιζαν έστω την καθημερινή Επιβίωση στους ανθρώπους για χιλιάδες χρόνια, έδωσαν σήμερα την θέση τους στον παραλογισμό. Παρατηρώντας την παρούσα κατάσταση βλέπουμε ότι έχει προκύψει σε εμάς τον λαό, από την μια στιγμή στην άλλη ανεργία. Και αυτό δεν θα ήταν διόλου κακό αν δεν είχε σαν αποτέλεσμα την αδυναμία Επιβίωσης μας… Πρακτικά αυτή η ανεργία είναι αποτέλεσμα πολλών αιτιών, που οι ρίζες τους έχουν σχέση με το διαζύγιο μας από την διαχρονικά σωστή έννοια της οικονομίας. Από κάποιο σημείο και μετά, χωρίς όμως να υπάρχει το απαιτούμενο υπόβαθρο στους υπόλοιπους βασικούς τομείς, θεωρούσαμε ως οικονομικές δραστηριότητες το χρηματιστήριο ή τις διανομές εμπορευμάτων, την παροχή υπηρετικών υπηρεσιών κλπ. Δηλαδή κάποιοι μας προετοίμαζαν να τους κάνουμε διανομή τα εισαγόμενα προϊόντα τους, αγοράζοντας από αυτούς μέχρι και τα μεταφορικά καθώς και όλα τα άλλα απαραίτητα μέσα. Ενώ λοιπόν ήμασταν μέχρι πρότινος λαός “σφικτός” και ορθολογιστής, και στα οικονομικά αλλά και σε όλα τα άλλα ζητήματα, που είχαν να κάνουν με την αληθινή ζωή και τις πραγματικές ανάγκες της. Τώρα και σιγά-σιγά στην αρχή, επηρεασμένοι από ΜΜΕ και άλλους ψυχρο πολεμικής φύσης παράγοντες, όπως φτηνά εισαγόμενα που η ελάχιστη ή η καθόλου φορολόγηση τους δεν δίνει καν έσοδα στο κράτος, ενώ η παύση παραγωγής από εμάς αυτών των προϊόντων, δίνει ανέργους που όχι μόνο τρώνε επιδόματα ανεργίας και ‘κοινωνικά’ βοηθήματα, αλλά και δεν συμμετέχουν στα φορολογικά έσοδα του κράτους. Το οποίο με την σειρά του στρέφεται αδιακρίτως με νέους συντελεστές φορολόγησης, νόμους φόρου ακινήτων, ξεπούλημα δήθεν ζημιογόνων ΔΕΚΟ κλπ. Αλλάξαμε λοιπόν αντίληψη περί της οικονομικής λογικής και έτσι, η ενασχόληση των εργαζομένων, ξέφυγε από την παραγωγή των αληθινά και πρωταρχικά αναγκαίων και στράφηκε στην παραγωγή και ενασχόληση με πράγματα πρόσκαιρα, και σε δευτερεύοντα προϊόντα και θέματα, όπως είναι η παροχή υπηρετικών υπηρεσιών, (γκρουμ, γκαρσόνια, υπηρέτες, μεταφορείς εμπορευμάτων, υπάλληλοι, διαφημιστές, παρουσιαστές, διασκεδαστές, πωλητές λαχείων, προϊόντων τεχνολογίας όπως κινητής τηλεφωνίας, συνδρομητικής τηλεόρασης, έμποροι κλπ), εργασίες προσωρινές και εποχιακές, όπως τα τουριστικά επαγγέλματα που τα περισσότερα απασχολούν τους εργαζόμενους μερικούς μόνο μήνες το έτος, και έτσι τους υπόλοιπους μήνες οι εργαζόμενοι αυτοί ασκούνται στην ανεργία και επιδοτούνται οικονομικά από την εργασία όσων δουλεύουν όλο το έτος. Ακόμη βλέπουμε υπηρετικές εργασίες μη παραγωγικές, που διευκολύνουν τους καλοστεκούμενους οικονομικά, με αποτέλεσμα όταν αυτοί οι καλοστεκούμενοι άρχισαν τις περικοπές, πολλοί εργαζόμενοι σε αυτούς τους τομείς βρέθηκαν στην ανεργία, ενώ τέτοιο πράγμα δεν συνέβη σε όσους ήταν και παρέμειναν στον χώρο της παραγωγής των πραγματικά αναγκαίων, όπως πχ οι αγρότες, κτηνοτρόφοι, βιοτέχνες κλπ. Και αν ο λαός είχε ανεπτυγμένη την ορθή Παραγωγική, Καταναλωτική και Εργασιακή συνείδηση και συμπεριφορά, και οι αγορές του εστίαζαν προς το συμφέρον της Ελληνικής οικονομίας και όχι στο πρόσκαιρο συμφέρον της τσέπης του, σίγουρα θα Επιβίωναν πολλοί περισσότεροι και σε αυτούς αλλά και σε άλλους κλάδους την συνολικής οικονομίας του λαού, γιατί με την ορθή για τον τόπο Παραγωγική, Καταναλωτική και Εργασιακή συνείδηση και τακτική, παραμένουν στην Ελλάδα τα χρήματα, επειδή τα δίνουμε για προϊόντα που παράγονται εδώ και σε επιχειρήσεις που έχουν φορολογική έδρα την Ελλάδα, καθώς τα χρήματα παραμένοντας εδώ ανακυκλοφορούν αναζωογονώντας την οικονομία όλων μας, δηλαδή και λαού και κράτους και αυτό μας συμφέρει στον μέγιστο βαθμό όσο και αν τα αντίστοιχα εισαγόμενα είναι φτηνότερα.

   

    Ακόμα έχουμε παντελή απουσία, οργανωμένης κρατικής προστασίας των σχετικών με την οικονομία της χώρας θεμάτων που έχουν να κάνουν με τα εισαγόμενα, (αυτό μάλιστα ἀόρατες δυνάμεις’ το έχουν δαιμονοποιήσει και βαπτίσει με την λέξη ‘προστατευτισμό’). Έτσι πολλοί βιοτέχνες στην Ελλάδα έμειναν άνεργοι, αφού το κράτος άφησε απροστάτευτη την παραγωγή τους από τον απρόσμενο και επιθετικό ανταγωνισμό αντίστοιχων εισαγόμενων προϊόντων. Η αγορά πλημμύρισε με ανεξέλεγκτα εμπορεύματα αδασμολόγητα και αφορολόγητα άρα και φτηνότερα, καθώς αυτά είχαν και έχουν οικονομική έδρα ‘φορολογικούς παραδείσους’. Και αυτό λειτούργησε χειρότερα και από κανονικό βομβαρδισμό, και μάλιστα τώρα που έχουν αποκτήσει τα εισαγόμενα αμετάκλητη μονοπωλιακή θέση στην αγορά, κάλλιστα μπορούν τα αυξήσουν την τιμή πώλησης ώστε να πληρώσουν και φόρο στο κράτος, φόρο που εισπράττουν από τον λαό του κράτους… Και μαζί με όλα αυτά οι χώρες παραγωγής των προϊόντων αυτών είναι εργασιακοί μεσαίωνες. Ενώ εδώ όχι μόνο η υπάρχουσα ντόπια επιχειρηματικότητα αλλά και η όποια απεγνωσμένη προσπάθεια βιοπορισμού των Ελλήνων ανέργων αντιμετωπίζει, την κρατική φορολογική κόλαση, παράνοια και θηριώδη επιθετικότητα. Η παγκοσμιοποίηση εδώ δεν εμπνέει κανέναν ‘ποιητή’ που να θέσει θέμα ίσης φορολόγησης των ίδιων προϊόντων, δηλαδή τι κερδίζει το κράτος από την αγορά ενός εισαγόμενου αυτοκινήτου; αξίας πχ 10000 ευρώ, τόσα ή και λιγότερα να ζητήσει συνολικό φόρο και όταν το αυτοκίνητο παράγεται εδώ, καθώς η εδώ παραγωγή θα συμβάλει στην μείωση της ανεργίας άρα και των επιδομάτων προς ανέργους που τώρα το κράτος δίνει. Αντιθέτως όμως η παγκοσμιοποίηση επιβάλλει τις δυσκολίες στην ντόπια παραγωγή για να διατηρούν τα δικά της προϊόντα υψηλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ή ‘αμετάκλητη μονοπωλιακή θέση στην αγορά’.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.